E MAIL 商用 提議 提案 建議 求婚 Proposal 英文

提議 Proposal

My proposal is that~ 我的提議是~

Here is what I propose~以下是我的提議~

My proposal has two parts. They are~我的提議分為兩個部分,也就是~

We should be glad if you would help us with your suggestions.如果您能提供我們您的建議,我們將會非常高興。

There are a few points which I'd like to bring up concerning the contract.關於合約,我想提出幾點看法。

We are confident that if you give us any opportunity to deal in your products, the result will be entirely satisfactory to you. 假使您能給敝公司這個機會銷售貴公司的商品,我們有信心結果將令您非常滿意。

We feel you will be interested in our new prouducts which are shortly to introduce to the trade.我方認為貴公司會對我方甫上市的新產品感到興趣。

According to my proposal, don't you think about it? 根據我的計畫,你不仔細考慮一下嗎?

留言

這個網誌中的熱門文章

「標點符號」punctuation marks 的英文要怎麼唸?email 地址要怎麼唸?

「去醫院」和「看醫生」英文上有什麼不同呢?健康檢查英文怎麼說?

搭配詞(Collocation)的線上字典