E MAIL 商用 確定約會及會面時間 Make sure for the appointment 英文

確定會面時間
Make sure for the appointment

實用例句
See you soon.  不久之後見。

I'll see you at eleven. 那就十一點見。

Anytime you say. 什麼時候都可以。

Anytime between three and five. 三點到五點都可以。

I'm free after three o'clock.  三點以後我有空。

Which one do you prefer? Two or four o'clock? 兩點或四點你比較喜歡哪一個?

I think three o'clock is much better. 我覺得三點比較好。

I'll be out of town next Wednesday, but anytime after that would be fine with me. 下星期三我會出城去,在這之後我任何時間都可以。

Please call on me anytime when it is convenient for you. 歡迎來訪,只要任何時候您方便時。

Please call on me it suits you. 你方便時都隨時歡迎光臨。

Ten o'clock is fine with me. 我十點可以。

Just give me a call before you come over. 你來之前打個電話給我就可以了。

I'm looking forward to meeting Mr. Jackson. 我期待和傑克森先生見面。

We are really looking forward to this appointment. 我們真的很期待這次的會面。

We'll be expecting you all. 我們期待您們的光臨。

We'll be waiting for Henry and Eileen.  我們恭候亨利和愛琳的光臨。

留言

這個網誌中的熱門文章

「標點符號」punctuation marks 的英文要怎麼唸?email 地址要怎麼唸?

「去醫院」和「看醫生」英文上有什麼不同呢?健康檢查英文怎麼說?

搭配詞(Collocation)的線上字典