E MAIL 商用 無法如期會面要取消約定會面 Cancel the appointment 英文

無法如期會面Cancel the appointment


I'm sorry, I have an appointment with one of my clients tomorrow. 抱歉,我和我的一個客戶明天有約會。

I'm afraid I'm busy all day tomorrow. 恐怕明天我會忙一整天。

I am afraid I couldn't make it. 我恐怕無法到達。

I am afraid it is a little late for me. 我覺得對我而言恐怕有一點晚。

I'm expecting some visitors tomorrow morning. 明天早上我要接待一些客人。

Carl said he is unable to be there. 卡爾說他無法到達那裡了。

Something urgent has happened. We won't be able to make it tomorrow. 有急事發生。明天我們去不成了。

I'm afraid Mr. Jones has to cancel your appointment. 恐怕瓊斯先生必須取消和你(們)的約會。

I am not sure. I have to check my schedule. 我不確定,我要查看我的行程。

I don't know. I am afraid I will be busy all day long tomorrow. 我不知道。我擔心我明天一整天都會很忙。

I am not sure about it. Can I inform you later this week? 這件事我不確定,我可以本週晚一點通知你嗎?

Would you like to decide on another time? 您要不要選定別的時間?

Louise and I have to cancel tomorrow's appointment.  路易斯和我必須取消明天的約會了。

Neil asked me to inform you that he is not going to visit you tomorrow. Something happened, so he has to fly to Hong Kong this afternoon.
尼爾要我通知你,他明天無法去拜訪你了。發生一些事,所以他今天下午要飛去香港。

留言

這個網誌中的熱門文章

「標點符號」punctuation marks 的英文要怎麼唸?email 地址要怎麼唸?

「去醫院」和「看醫生」英文上有什麼不同呢?健康檢查英文怎麼說?

搭配詞(Collocation)的線上字典