E MAIL 商用 提議安排會面 Appointment 英文




提議安排會面 Appointment

Could we meet and discuss the matter in a little more detail? 我們可以見面再詳細討論一下這件事嗎?

Could we get together and discuss it a little more? 我們可否見面時再多討論一下?

Mr. White would like to come and see you. 懷特先生想登門拜訪。

Would it be possible for us to talk to Mr. Black in person about that? 我們可否親自跟布來克先生談此事?

I'd like to make an appointment to see you. 我想要跟您約個時間見面。

I wonder if it would be possible for us to meet you at your office. 能不能在你辦公室見個面?

Could I see Miss Jones sometime next week? 下個星期我能找個時間跟瓊斯小姐見個面嗎?

I'd like to meet Mr. Cruise at four o'clock in the afternoon. 下午四點我想跟克魯斯先生見個面。

I'd like to see you tomorrow if you have time. 如果您有空我想明天跟您見個面。 

Should I visit you, or would you like to come over here and talk about it? 我能去拜訪您或是您要過來討論呢?
What do you say if we talk about it at your office? 你覺得我們在你的辦公室討論如何?

I will have Debbie and Martin visit you and talk about it formally. 我會請黛比和馬丁拜訪你並正式地討論這件事。

Would you arrange a formal appointment for us? 您能為我們安排一個正式的會議嗎?

How about come to my office? 你覺得來我的辦公室如何?

I would like to talk about it more often if you have time tomorrow. 假使你明天有空,我想要多討論一下 

留言

這個網誌中的熱門文章

「標點符號」punctuation marks 的英文要怎麼唸?email 地址要怎麼唸?

「去醫院」和「看醫生」英文上有什麼不同呢?健康檢查英文怎麼說?

搭配詞(Collocation)的線上字典